Tuesday, May 29, 2007

Dutch Dare # 15 Monique Verbeek

Onze derde gast is gearriveerd !!! Deze ronde is van Monique Verbeek:

Ik haal de zomer in huis door juist naar buiten te trekken. Lekker erop uit naar het bos en oké, ik pluk als het even kan een groot boeket veldbloemen voor op tafel.

"Hoe haal jij de zomer in huis?"

Of een andere invalshoek “wat betekent de zomer voor jou ?” Laat het zien in een layout of ander project. Ik wilde als restrictie graag minimaal drie foto's gebruikt zien. Dit omdat het steeds populairder schijnt te worden om maar één foto per layout te gebruiken.

Ik ben een thuiswerkende mama van drie geweldige kinderen. Ik houd ervan stukjes en beetjes van mijn leven en dat van mijn kinderen te bewaren door mijn scrapbooks. Ik voel me zeer bevoorrecht om van mijn hobby mijn werk te hebben kunnen maken. Ik houd ook erg van mixed media en het alteren van alledaagse dingen. Ik hoop door mijn werk anderen te inspireren en vind mijn eigen inspiratie door het leven om mij heen.Mijn werk kun je vinden in de Creatief met Fotos, Hobby Handig en de Creative Scrapbooking (UK). Verder zit ik in verschillende designteams en probeer ik regelmatig mijn blog bij te houden ;)

Wil je meedingen voor de RAK, zorg er dan voor dat we je layout kunnen vinden door even een berichtje achter te laten bij de comments, of via DEZE LINK op 2Peas. Stuur dan je project ook nog per email naar dutchdares@memorylanescrapbooking.net . Dan komen de dares allemaal tezamen in een speciale gallery te staan op de website van Memory Lane.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Our third guest has arrived !!! This round’s up for Monique Verbeek:

I bring the summer into our house by going outdoors. Love to go for a walk in the woods and I pick a bouquet of wild flowers when I can, to place it on the table.

“How do you bring the summer in your house ?”

Or otherwise “what does summer mean to you ?” Show this in a layout or other project. Use at least three photo’s in it. Because it’s a populair thing to use only one photo per layout.

If you want to play along for a RAK, be sure that we can find your project by leaving a comment here on the blog or via THIS LINK on 2Peas. You can also send your project by email to dutchdares@memorylanescrapbooking.net . So all the dares can be placed in a special gallery on the website of Memory Lane.



Angelique



Charlotte




Danielle




Daphne





Francine




Mandy




Mirjam




Monique




Monique Verbeek






Nicole








11 comments:

Charlotte said...

Woohoo... love all of your dares again girls! Hopefully summer will be back again soon! :)

Anonymous said...

Wauw wat een mooie layouts! Goede dare, minstens drie foto`s! Ik heb de afgelopen dagen juist hard mijn bets gedaan om met 1 foto een layout te maken, dit zou voor mij een piece of cookie moeten zijn...
mmmm. Eerst maar eens foto`s zoeken.

Ik geniet echt van deze Dares.. het houdt me aan het scrappen en daagt me uit!

Daffie Online said...

I am ready for summer :-)

Mirjam said...

Can not find anything new to say... love them all!

Tessa Tegendraads said...

erg mooie lo's weer : leuk hoor

Tessa

Monique Helfrich said...

Again a Super Dare!!!! Man I'm so behind but certainly will finish this one and the other two that I missed! Thanks a lot for challenging!

Marlies said...

Ik heb de mijne op m'n blog, hierbij een seintje dat ik meedoe! Bedankt voor de uitdaging.

Mine is on my blog. Thanks for the challenge!


http://marlies74.blogspot.com

Mika said...

Helemaal leuk dames, kan ik nog meedoen met de zomer in huis halen?
Zou graag mijn lay out nog willen doorsturen. Hoor graag even van jullie. Voor meer info kijk ook even op mijn blog www.mikascrap.typepad.com

Marlies said...

Sorry, moet natuurlijk even naar de post linken waar mijn zomer LO in staat! Komt ie:

http://marlies74.blogspot.com/2007/06/bird-card.html

Anonymous said...

Hier is de mijne, hij sluit aan op mijn inzending van vorige week.. ik ben zo gek op de horizonnen en luchten die we hier hebben. OP een mooie zomderdag wil ik gewoon doorrijden tot aan het einde. Of zoals captain Jack Sparrow dat zo mooi zei: Bring me that horizon!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=LHEDIQNE
detail:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=IL4UDCCI

Ook te vinden op www.dapperdier.mijnalbums.nl

Iloon said...

Hier is mijn Zomergevoel:

http://twopeasinabucket.kaboose.com/pg.asp?gallery=1&cmd=display&layout_id=1170697

of kijk op:
http://ilonalife.blogspot.com/

Groetjes van Ilona!