Wednesday, October 07, 2015

Oktober Dare #128 Girly!

Hallo allemaal!

Het is alweer tijd voor een nieuwe Dare! Maar voordat we daar mee verder gaan, eerst nog even een update wat betreft het nieuwe design-team-lid! Superleuk al die aanmeldingen, maar voor ons niet makkelijk om daar een nieuw lid uit te kiezen! We hebben een top 3 gekozen, maar we moeten nog tot een definitief besluit komen, In de volgende blogpost zal het uiteindelijke design-team-lid bekend gemaakt worden, nog even spannend dus!

Nu dan de Dare van oktober en dat is: Girly!

Leef je lekker uit met lieve, zoete kleurtjes, kantjes, bloemen, foto van jezelf, vriendin, moeder, dochter, zus, buurvrouw... nou ja verzin het maar! Als het totaalplaatje maar lekker meisjesachtig is!

Ons design team heeft weer goed z'n best gedaan, net als onze gast-designer Esther, en zorgt denk ik weer voor voldoende inspiratie:

Als eerste de layout van gast-designer Esther:



Esther, hartelijk dank voor deze supergave bijdrage!

De bijdragen van ons Design-Team:











Jullie hebben tot 4 november kans om mee te doen en wie weet win jij deze onwijs gave prijs, of maak je kans op het gast-designerschap van volgende maand!


Plaats je link via het linktooltje hieronder:



5 comments:

Esther Putters said...

Dank je wel dat ik deze maand gast designer mag zijn. Leuk om even uit mijn "comfort zone" getrokken te worden, girly is namelijk niet helemaal mijn ding, maar het was erg leuk om ermee aan de slag te gaan.
Super om mijn layout terug te zien tussen alle mooie voorbeelden van het designteam!

Petra said...

Wat een leuke dare en zonder een overdaad aan roze toch erg meisjesachtig! Prachtig gedaan Esther, bedankt voor je bijdrage.

Cynthia van der Wilk said...

Esther, bedankt voor je mooie bijdrage. Ondanks dat het niet je ding is, toch een hele mooie layout.

Marlieke said...

Wat een leuke uitdaging! Zodra ik tijd heb om wat te maken, ga ik bij voorkeur eerst hiermee aan de slag! Leuk!

Marlieke said...

Wat een leuke uitdaging! Zodra ik tijd heb om wat te maken, ga ik bij voorkeur eerst hiermee aan de slag! Leuk!